"אדם, אני אוהב אותך גם כשאתה הר כעס"
זו השורה שהכי מרגשת אותי בספר "אדם ודייגו: הר כעס", והמשפט הכי חשוב שילד צריך לשמוע אחרי התפרצות.
התפרצויות מייצרות קרע ביחסים, ובדרך כלל גם תחושה של אשמה ובושה אצל הילד המתפרץ. כשהורה אומר לאחר התפרצות "אני אוהב אותך גם כשאתה הר כעס" הוא מייצר חוויה של אהבה לא מותנית. במקום הקרע והריחוק, נוצרים אינטימיות ושיתוף פעולה, אנחנו כאן ביחד, ללמוד לעצור את הר הכעס.
זה הרגע שבו 'הר כעס' הופך מחוויה קשה, לגשר של חיבור ואהבה.
שלכם תמיד,
רועי ודייגו