“על מה אנחנו מדברים כשאנחנו מדברים על” – פיתוח מיומנויות חברתיות בקרב ילדים ובני נוער
במאמר זה, אני מציע כלי לפיתוח מיומנות חברתית אצל ילדים ובני נוער, המבוסס על ידע שנרכש במסגרת לימודיהם בבית הספר היסודי: הבחנה בין סוגי טקסט. בהרחבה מן ההקשר הלימודי להקשר החברתי, ניתן לומר כי בדומה להיכרות עם מבנה טקסט כתוב, המאפשרת לקורא לנבא את התפתחות הטקסט ולהבינו בצורה טובה יותר, כך גם זיהוי של סוג השיחה הדבוּרה, מאפשר התאמה טובה יותר לסיטואציה החברתית.
למידע נוסף