רועי ליס

מכבים את הפתיל הקצר – אימון בשליטה בכעסים באמצעות משחקים

איך מגיבים נכון לכעס? ומה אתם ההורים יכולים לעשות עבור הילדים שלכם, שנוטים להתפרץ בעוצמות גבוהות?

על הקורס

ברוכים הבאים לקורס שבו תלמדו כיצד להגיב נכון לרגשות הכעס של הילדים שלכם. 

בקורס, הבנוי ממש כמו מפגשי הדרכות הורים אותם אני מעביר בקליניקה, נכיר את רגש הכעס, נבין מדוע ומתי הוא מתרחש, נלמד כיצד להגיב באופן מדויק לפני ובעת התפרצויות זעם, ובעיקר נלמד כיצד לאמן את ילדיכם בשליטה בכעסים ובויסות רגשי, באמצעות שימוש במשחקים מוכרים שילדים אוהבים כגון טאקי, ארבע בשורה, חתחתול ועוד.

בואו נשחק 🙂 

הקורס מתאים להורים לילדים מגיל חמש ומעלה, המעוניינים ללמוד כיצד לסייע לילדיהם להתמודד טוב יותר עם התפרצויות זעם וקשיים בויסות רגשי, באמצעות משחקים מוכרים כגון דוקים, טאקי, ארבע בשורה, מלך הפלאפל ועוד. 

הקורס בנוי מ17 סרטונים קצרים, שאורכם הכולל הינו כשעה. תוכלו לצפות בסרטונים בכל זמן, באמצעות כל מחשב, טאבלט או טלפון חכם. 

לאחר ההרשמה לקורס, הסרטונים השונים יהיו זמינים עבורכם לצפייה למשך שישה חודשים. 

לא. שיטת Playliss עושה שימוש במשחקים מוכרים שילדים אוהבים, כאלה שיש בכל בית: טאקי, חתחתול, ארבע בשורה ועוד. 

אמנם בקורס אני אדבר על משחקים ספציפיים (דוקים, ארבע בשורה, מלך הפלאפל, טאקי וג'אנגל ספיד), אבל את עקרונות העבודה, תוכלו ליישם באמצעות כל משחק כמעט שברשותכם. 

בתום הקורס, תוכלו להבין טוב יותר מדוע הילדים שלכם כועסים, מה אתם יכולים לעשות לפני התפרצות, ומה נכון לעשות בזמן התפרצות. 

כמו כן, תדעו איך להשתמש במשחקים מוכרים שילדיכם אוהבים, כדי לאמן אותם לשלוט טוב יותר בכעס, ולחזק את יכולת הויסות הרגשי שלהם.  

לרכישת הקורס

עלות: ₪149

המלצות

בשמת פלוטניק מ.א בחינוך, מטפלת CBT
קרא עוד
"משחקים למיניהם היו אצלי מאז ומתמיד חלק בלתי נפרד מהטיפול בילדים ובמתבגרים (ולפעמים גם במבוגרים...), אבל הסדנה של רועי גרמה לי לראות את המשחקים המצויים אצלי בקליניקה באור אחר. היא העשירה מאד את הידע שלי באשר לשימוש מושכל בהם, וחשפה בפני אספקטים רבים נוספים של שילובם בטיפול ובהדרכת הורים, החל מתרומתם לסיפוק צרכים שחסרונו גורם למצוקה, דרך תרומתם לטיפול בחרדות, בניהול כעסים, בתיפקודים ניהוליים ועוד. רועי אף נותן דגש מיוחד ליישומים של המשחקים בגישת ה-cbt בצורה המאפשרת שימוש מיידי בקליניקה. בקיצור-סדנה מומלצת ביותר שתגרום לכל אחד להסתכל בצורה שונה על המשחקים בהם אנו משתמשים תדיר.."
דינה רדימטפלת CBT
קרא עוד
29/11/2022 חלק ב' טיפול בקשב וריכוז באמצעות משחק מפגש שני נלמד אילו משחקים מוכרים מתאימים לטיפול, תרגול ואימון עבור כל אחד מן התפקודים הניהוליים השונים. מבין כל המשחקים בארגז שלנו, טאקי, חתחתול, חלומו, שרלוק, ארבע בשורה, מנקלה, הרמז, פיקולו ,ג'אנגל ספיד, מלך הפלאפל ועוד, נראה אילו משחקים קשורים לאינהיבציה, אילו משחקים מאפשרים תרגול ואימון של גמישות מחשבתית, ואילו קשורים לזיכרון עבודה, ניטור ותכנון וארגון. נדגים כיצד יש לשחק בהם על מנת לעשות בהם שימוש ככלים טיפוליים יעילים ומהנים. - סגור הזמנת מקום מטפלים מספרים על הסדנה "ממליצה על הסדנה של רועי ליס, הסדנה מרחיבה את ארגז הכלים ותורמת למפגש חוויתי, רועי מלמד עקרונות לשימוש במשחקים מוכרים וזמינים - חתחתול, טאקי ,ארבע בריבוע ועוד, ככלים טיפוליים למגוון קשיים של ילדים."
נחמה קניטליועצת חינוכית, מטפלת קוגניטיבית - התנהגותית.
קרא עוד
"ממליצה מאד על הסדנא של רועי, שחושפת את המטפלים לכלי טיפולי נהדר: המשחק. ראשית, באמצעות המשחק נוצר דיאלוג בין המטפל למטופל וקשר ראשוני שיכול לעקוף התנגדויות לטיפול מצד הילד. המשחק מסייע לילדים ולבני נוער לבטא את עצמם לאו דווקא באופן מילולי, וכך נחשפים בפני המטפל מחשבות, רגשות והתנהגויות של המטופלים. החשיבות של הסדנא היא בלימוד הדרכים השונות, הלכה למעשה, לשימוש במשחקים עבור גילאים שונים, ביישום בתחומים שונים כמו: שליטה בכעסים, התמודדות עם חרדות, הקניית מיומנויות חברתיות ועוד. ניתן גם ללמד הורים איך להתמודד בבית עם ילדיהם באמצעות המשחק. גם בנושא זה רועי נוגע. לסיכום, הסדנא מועילה ומעשירה מאד! "
הקודם
הבא